York

Så var jeg i York da …

Det har vært kjempehyggelig å ha mamma her noen dager, vi har kost oss masse og jeg har fått handlet inn det viktigste.

Jeg har fått et veldig koselog rom her med eget bad og STOR skrivepult. Etter at jeg vasket ned badet og veggene her har det også blitt veldig lyst og fint 😉 Jeg deler et stort kjøkken med seks andre studenter. Foreløpig har jeg bare møtt Karen (engelsk navn) fra Kina, Vince (?) fra Taiwan og Jin (?) fra Thailand. Alle veldig søte og hyggelige.

Dagen i dag har gått mye til rydding og vasking, i tillegg har jeg sett meg om på campus. Det er så mye større enn Augie, og jeg har litt problemer med å finne frem foreløpig. Forhåpenltigvis vil det rette seg bare jeg får med meg en av de guidetet turene… Jeg har også obsertvert at ender er Yorks svar på Augies ekorn/kaniner. Det er hundrevis av forskjellige ender/gjess/svaner, og de skiter ne campus. Ikke veldig hygenisk, men koselig er det jo.

For å komme meg til nærmeste «Rema 1000» må jeg gå over et jordet med kjøttfe, det er rett så idyllisk 🙂 Jordet er fellesareal for York by, og alle innbyggere av York har rett til å gresse kuene sine der… Dessverre ender idyllen i en militærforlegning, noe som betyr at den siste delen av tiren går mellom høye piggtrådgjerder.

Det var det for nå, i morgen er det en ny dag med nye muligheter 🙂

Published in: on 5 oktober, 2009 at 12:04 am  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://linemor.wordpress.com/2009/10/05/york/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLegg igjen en kommentar

  1. Wiii! Endelig har du oppdatert! Høres veldig koselig ut. Du må laste opp noen bilder slik at vi får se hvordan du har det.

    Savner deg!


Legg igjen en kommentar